(P) L’Occitane sărbătorește redeschiderea magazinului  din galeria Feeria

Prezent în România de 12 ani, brandul L’Occitane en Provence continuă să dezvăluie parfumul poveștilor mediteraneene și să depășească așteptările clienților de pe piața românească. Astfel, s-a redeschis magazinul prezent în galeria Feeria din Complexul Comercial Băneasa, într-un nou concept – HOME,  ce oferă o atmosferă plină de aromele magice provensale consacrate ale produselor L’Occitane.

Iubitor al frumuseții simple și autentice, L’Occitane oferă game dedicate îngrijirii întregului corp, pentru a aduce seninătate completă: îngrijirea pielii și părului, parfumuri deosebite, produse pentru bărbați, dar și produse pentru casă.

Fiecare ingredient folosit în produsele L’Occitane spune o poveste sau evocă anumite amintiri, încântând simțurile și făcând din rutina de frumusețe un moment memorabil. Toate ingredientele noastre sunt speciale, oferind o experiență unică. Cele mai cunoscute dintre acestea sunt:

  • IMORTELELE – Sub soarele auriu al maquis-ului corsican se regăsește floarea care nu dispare niciodată și oferă cele mai puternice proprietăți anti-îmbătrânire.
  • UNTUL DE SHEA – Acest ingredient incredibil de versatil ajută la hidratarea corpului și a mâinilor, oferind îngrijire delicată pentru piele.
  • VERBINA – Mirosul fericirii. Unii îl poartă pe tot parcursul anului, în timp ce alții îl redescoperă în fiecare vară și se bucură de acest miros mirific de lămâie.
  • MIGDALELE – Inspirându-se din parfumul și proprietățile sale excepționale, L’Occitane a creat o gamă delicioasă de îngrijire a corpului, pentru o piele fermă și radiantă.
  • LEVĂNȚICA – Evocând amintiri ale vacanțelor petrecute în Provence, această floare bogată, cu note superbe de albastru, are un miros relaxant și plin de prospețime.

De asemenea, L’Occitane este prima companie care a descoperit valorile cosmetice ale untului de shea, a utilizat materiale reciclabile pentru ambalaje, a interzis utilizarea ingredientelor de origine animală și testarea pe animale, a imprimat alfabetul Braille pe ambalajele produselor și a utilizat ingrediente certificate A.O.C. Această emblemă indică faptul că ingredientele ce stau la baza obținerii produselor respective fac parte din culturi selecționate și reprezintă o garanție a calității constante și superioare a produselor.

 

În prezent, rețeaua L’Occitane numără 7 magazine dedicate (București, Cluj, Constanța, Iași), peste 30 spații special amenajate în farmaciile Sensiblu din București, Timișoara, Arad, Oradea, Brașov, Ploiești, Pitești, Sinaia, Sibiu, Brăila, Galați, Cluj, Tg Mureș, Baia Mare, Craiova, Constanta, plus magazinul online http://ro.loccitane.com/