Jimmy Dub este revoltat după ce Marcel Andrei de la Insula iubirii a anunțat că a renunțat la colaborarea cu el. Artistul a reacționat imediat când a auzit declarațiile făcute de „Maluma de România' și a subliniat faptul că și-a respectat toate angajamentele financiare și profesionale față de el, oferindu-i sume mari pentru aparițiile sale. Cântărețul a mărturisit că a încercat să fie diplomat, dar s-a simțit nevoit să clarifice situația în urma declarațiilor făcute de ispita de la Insula iubirii.
CITEȘTE TOATĂ REVISTA VIVA DE AUGUST GRATIS, AICI
Jimmy Dub a decis să colaboreze cu Marcel Andrei de la Insula iubirii pentru o piesă, după ce l-a auzit cu vorbele celebre din emisiunea de la Antena 1. După ce au scos două piese împreună, „Maluma de România' a anunțat că a renunțat la colaborarea cu artistul. Acum, cântărețul a ieșit în față și a vorbit despre colaborarea lor.
Citește și: Jimmy Dub și iubita se căsătoresc, după ce și-au botezat fetița. Au stabilit deja data nunții
Jimmy Dub, revoltat după ce Marcel Andrei de la Insula iubirii a anunțat că a renunțat la colaborarea cu el
Jimmy Dub și-a exprimat nemulțumirea față de declarațiile făcute de Marcel Andrei după ce acesta a anunțat încheierea colaborării lor. Artistul a spus că a încercat să fie „diplomat' atunci când a informat despre sfârșitul colaborării, dar a fost provocat să răspundă după ce ispita de la Insula iubirii a făcut publice detalii despre înțelegerea lor.
Cântărețul a explicat că îi oferea lui „Maluma de România' suma de minim 500 de euro pentru fiecare eveniment, în funcție de activitatea desfășurată. Marcel Andrei apărea pe scenă la o singură piesă, fie salutând publicul, fie doar făcând poze și dansând.
„Eu am postat pe Instagram un story despre sfârşitul colaborării, am fost diplomat, nu am vrut să dau alte detalii. Dar el (n.r.: Marcel Andrei) a început să vorbească despre lucruri stabilite încă de la început împreună. Îi dădeam 500 de euro minim, depinde de eveniment. Pentru o singură piesă în care se urca pe scenă. Dacă avea microfon spunea „bună seara', dacă nu, doar făcea poze cu oamenii şi dansa. Mi se pare mai mult decât rezonabilă suma.
I-am făcut 2 piese în care nu a investit niciun ban, nici în videoclipuri, în absolut nimic. Am încercat, de-a lungul colaborării, să îi ţin o imagine curată şi relativ bună, dar dacă decizia lui e alta, eu nu am de gând să mă târguiesc. Este vorba de principii şi de acte. Nu am încălcat niciun principiu. I-am spus că o să avem concerte, am avut, i-am spus că o să îi dau banii ăia, i-am dat, mai mult de atât, chiar nu am ce să fac. Dacă el nu înţelege lucrurile astea, nu e vina mea', a explicat cântărețul pentru unica.ro.
Ce l-a deranjat cel mai tare pe artist: „Și-a asumat toată munca mea de 15 ani. Acolo m-a durut cel mai tare!'
Și asta nu este tot! Jimmy Dub a explicat și ce l-a deranjat cel mai tare din încheierea colaborării cu Marcel Andrei. Artistul a ținut să precizeze faptul că „Maluma de România' s-a folosit de munca lui de mulți ani, deși el a muncit foarte mult să ajungă unde se află acum.
„Cuvintele care mă dor, însă, constau în faptul că şi-a asumat toată munca mea de 15 ani de zile. Acolo m-a durut cel mai tare. Ştiu cât am tras, câte am făcut şi cât am luptat pentru carieră. Am dat lumii peste 7 hituri care se ascultă şi în ziua de astăzi, precum „Monday', „Ese Amor', „Inna Di World', „Dime Tu' şi lista poate continua. Plus multe alte colaborări cu artişti mari din industria muzicală precum Connect-R, Nicole Cherry, Pepe, Doddy şi mulţi alţii. Așa că nu poate spune că el a fost cel care m-a lansat pe mine', a mai adăugat acesta.
Cum a început colaborarea dintre Jimmy Dub și Marcel Andrei
Jimmy Dub l-a abordat pe Marcel Andrei de la Insula iubirii pentru o colaborare muzicală, fiind inspirat de replicile devenite virale ale acestuia în emisiunea de la Antena 1. După ce i-a trimis o parte din proiect, „Maluma de România' a fost entuziasmat de idee.
După succesul piesei „Hola mami que guapa', cei doi au decis să continue colaborarea și au lansat o nouă melodie, „Coco Jambo', care a acumulat aproape 400.000 de vizualizări pe YouTube în doar patru zile de la lansare.
Sursa foto: Facebook