(P) Cum puteți obține ce mai bună optimizare SEO în 2019

 Sava Elisabeta
.

Cunoscut sub numele de SEO – Search Engine Optimisation – procesul prin care se urmărește obținerea unui trafic cat mai însemnat și de calitate în site și câștigarea unei poziționări cât mai bune în motoarele de căutare este un proces continuu, car începe din momentul în care este concepută structura unui site și care trebuie să fie realizat pe toată perioada de existență a site-ului. Cu cât un website va beneficia de optimizare seo site mai bună, va fi poziționat mai bine în căutări,  va avea mai mulți vizitatori, își va îndeplini mai bine scopul și va genera mai multe conversii.

Pentru a avea parte de o optimizare SEO permanentă, trebuie să apelați la o agenție specializată în servicii de web design, așa cum este IT eXclusiv, care să se ocupe după urcarea site-ului și de serviciile de SEO.

Trebuie reamintit că optimizare SEO are în vedere, în funcție de specificul site-ului și de direcțiile de optimizare dorite, mai multe tipuri de căutări: căutare de conținut, căutare de imagini, căutare locală, căutare video, forumuri, bloguri, știri etc. Un website bine optimizat trebuie să se plaseze bine pe toate aceste direcții le optimizare.

O optimizare SEO eficientă aduce cu sine următoarele beneficii:

  • crește traficul – produce rankare
  • asigura o mai buna vizibilitate a brandului, sporește reputația
  • îmbunătățește indexarea site-ului
  • se adresează unor clienți mai bine targetați
  • produce rezultate durabile
  • produce mai multe conversii.

Oricât de bine ar fi poziționat un website din punct de vedere SEO, dacă nu ține pasul cu tendințele și nu respectă practicile agreate, o bună situare se poate pierde ușor. Un site trebuie să fie mereu actualizat și la curent cu tendințele.  Mereu trebuie aplicate noi strategii de promovare și venit cu idei inovatoare. Competiția nu doarme niciodată!

Pentru a fi meru în pas cu moda și a nu rămâne în urmă cu tehnicile de optimizare aplicate, iată  6 tendințe  de care trebuie sa ținem cont în anul 2019!

  1. Publicitatea plătită SEM (Search Engine Marketing) – PPC (Pay Per Click) poate influența semnificativ SEO.

Publicitatea plătită poate asigura multă vreme o poziție privilegiata în căutări, poate aduce conversii spectaculoase și un ROI (Return On Invesment) excelent, însă motoarele de căutare acorda la fel de mare importanța rezultatelor organice. Publicitate plătită pentru căutările mobile este cea mai nouă tendință în materie de promovare.

  1. Un site care să nu fie responsive nu mai are ce căuta în 2019.

Telefoanele și tabletele sunt parte integranta din viața noastră actuală, dinamică și legată de permanenta informare. Cu toții folosim telefonul sau tableta pentru a cauta pe internet, pentru a comunica în afaceri sau cu prietenii, pentru a vedea produse, pentru a cumpăra, pentru a face rezervări, pentru a vedea filmulețe și înregistrări.

  1. SEO fără UX și UI nu poate supraviețui în condițiile pretențiilor noastre actuale.

User Experinece reprezintă experiența pe care o resimte utilizatorul atunci când navighează într-un site. Are legătură cu mai multe aspecte: cu viteza de încărcare a site-ului și a paginilor, cu modul în care este structurat un website, cu felul în care este prezentată informația, cu rapiditatea cu care utilizatorul ajunge la informația căutată și își satisface nevoia de informare, de căutare și de achiziție.

User Interface reprezintă aspectul unui site, structura, prezentarea și invitația la interacțiune, este felul în care se prezintă funcționalitatea unui website. UI  trebuie să fie cât mai facilă și intuitivă, cu un grad ridicat de reacție.

Intre cele doua experiențe' exista o strânsă legătură, descrierile care o privesc pe una dintre ele o vizează și pe cealaltă, au multe puncte comune, dar reprezintă totuși doua lucruri distincte. Este nevoie de multa pricepere și creativitate pentru a asigura plăcerea noastră de a naviga pe internet.

Fără respectarea acestor elemente esențiale SEO are de suferit. Dacă nu se pot garanta aceste doua aspecte, posibilitatea revenirii vizitatorului în site este limitată.

  1. Link building-ul rămâne o componentă importantă în îmbunătățirea proceselor SEO.

Cea mai importantă metodă presupune construirea unei strategii bazate pe link-uri de calitate și relevanță, nu pe cantitate. Cele mai bune backlink-uri nu vin neapărat din site-urile cele mai populare, ci din site-urile cele mai importante, legate de domenii de activitate interconectate cu cel al site-ului promovat.

  1. Social media rămâne în continuare un partener important pentru optimizarea SEO.

De social media trebuie să ținem seama atunci când vrem să redirecționam un trafic important de clienți spre site. Relația cu bloggerii și influencerii poate avea și ea o importanță capitală în promovarea valorilor unui brand.

  1. Promovarea prin conținut de calitate este o formă eficientă și măsurabilă și poate aduce beneficii reale pentru optimizarea SEO. O dată cu apariția mijloacelor de marketing online, perspectivele marketingului prin diverse forme de conținut s-au îmbunătățit. În mediul online datorită multiplicării căilor de prezentare a mesajelor și datorită dezvoltării unor instrumente perfecționate de a face studii privind randamentul campaniilor, conținutul de calitate poate atrage mulți utilizatori în site și poate genera conversii spectaculoase.

Pentru a beneficia de web design de calitate și de service SEO permanente, la înălțime alegeți agenția IT eXclusiv.

Cel mai nou VIDEO

Google News Urmărește-ne pe Google News

Citește în continuare
Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Abonează-mă la newsletter Abonează-mă
Buton