(P) Nike te provoacă să fii #zerowaste și #zerocarbon cu cea mai nouă colecție sustenabilă

Publicat pe

Viitorul planetei ține se află în mâinile noastre, iar protejarea mediului înconjurător trebuie să fie o prioritate pentru noi toți. Arată că îți pasă de sustenabilitate și susține noua campanie Nike, alături de Andreea Raicu, Mihai Morar, EmmadelaZu și Florin Cujba, în lupta #zerowaste și #zerocarbon!

Proiectul Move to Zero a fost conceput de Nike în scopul de a elimina complet amprenta de carbon și deșeurile pentru a proteja mediul înconjurător și, implicit, viitorul planetei. Colecția, care vine în completarea campaniei cu același nume, este susținută de patru dintre cei mai apreciați influenceri români, Andreea Raicu, Mihai Morar, EmmadelaZu și Florin Cujba, și se găsește deja în magazinele Nike din Afi Cotroceni, Mega Mall și Afi Brașov.

Move to Zero este călătoria Nike de a elimina complet amprenta de carbon și deșeurile pentru a proteja viitorul sportului. Existăm pentru a servi oamenii peste tot, așa că ne-am propus să menținem sănătatea planetei noastre. NIKE

Cei patru influenceri au fost protagoniștii unui shooting inedit la Green PC Ambalaje și au avut ocazia să încerce printre primii modelele cool ale colecției Move to Zero'.

Andreea Raicu, o adeptă a a stilului de viață eco friendly, pe care îl promovează intens, mărturisește că sportul îi dă o stare de bine și o energizează. Iar în această perioadă dificilă pentru noi toți sportul a ajutat-o să scape de anxietățile zilnice.

La rândul său, Mihai Morar este un adept al sustenabilității și fan al echipelor sportive de la Nike, după cum a mărturisit într-o postare pe pagina sa de Facebook. „Voi purta cu prețuire «swoosh»-ul pe piept în diminețile în care alerg de lume ca să mă găsesc pe mine și mie rostul în lume. Așa cum a alergat și Phil Knight, fondatorul Nike, la începuturi”.

Emma Ștefan, cunoscută în mediul online ca EmmadelaZu, atrage, de asemenea, atenția pe pagina sa de Instagram despre importanța sustenabilității: „Să fii sustenabil înseamnă să înțelegi că împlinirea propriilor nevoi nu înseamnă să compromitem împlinirea nevoilor generațiilor care vin'.

Iar Florin Cujba, unul dintre cei mai cunoscuți antrenori de fitness, se declară încântat să facă parte din proiectul Nike. „Fericit să fac parte din această campanie extraordinară de protejare a mediului și implicit a sănătății noastre'.

Nike Move to Zero – making a better world

Din 2010 și până acum, șapte miliarde de sticle au fost reciclate de Nike și o parte substanțială a fost destinată poliesterului împreună cu alte deșeuri. Călătoria Nike spre protejarea planetei a început însă cu decenii în urmă, unul dintre cele mai longevive proiecte ale companiei fiind lansat anul 1993, prin colectarea tuturor tipurilor de pantofi sport uzati, în scopul reciclarii acestora. Datorită acestui proiect, Nike a strâns peste 28 de milioane de perechi de pantofi de sport, reciclarea lor permițând crearea a mii de suprafețe dedicate activităților sportive, cum ar fi terenuri de baschet, piste de alergare și locuri de joacă.

În ultimii ani, schimbarea climaterică tot mai pregnantă a creat probleme atleților din lumea întreagă – temperaturile ridicate pe care maratoniștii sunt obligați să le suporte în timp de aleargă sau cele scăzute cu care se confruntă sportivii practicanți ai jocurilor de iarnă, fiind un impediment deloc de neglijat. Astfel a luat naștere Campania Move to Zero, inițiată de Nike, care a lansat colecția cu același nume pentru a veni în întâmpinarea noii realități climatice.

Faimosul brand are drept scop minimizarea impactului pe care îl are asupra mediului producția de echipamente sportive, așadar a lansat o colecție sustenabilă, ce reprezintă un pas important în lupta împotriva poluării planetei. Piesele, realizate realizate din nylon reciclat, bumbac sustenabil și flyleather, au nu numai un design foarte cool, ci sunt și extrem de comode, dar, cel mai important, reprezintă un statement în lupta pentru protecția planetei.

Descoperă mai jos modelele Nike Move to Zero! Le poți achiziționa din magazinele Nike din Afi Cotroceni, Mega Mall și Afi Brașov, dar și din alte magazine din țară.

Nike Cosmic Unity ‘Green Glow’ au un design fresh care te ajută să îți menții energia și te vor face cu siguranță să te diferențiezi în mulțime.

Nike Waffle Racer Crater – 1977 OG sunt un must have pentru orice fashionistă, pentru că – nu-i așa? – puțin glitter nu strică nici atunci când ieși la alergare sau cu prietenii în oraș.

Nike Air VaporMax 2020 Flyknit, realizați din 50% materiale reciclate, sunt perfecți pentru un look casual-sport și nu-ți va mai veni să te desparți de ei.

Space Hippie, cu talpa lor inedită, sunt dovada că materialele refolosite pot fi chiar mai cool decât cele noi.

 

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Newsletter