Piele, păr și stare de bine – obiceiuri pe care trebuie să le ai în fiecare zi

Publicat pe

Dacă te afli în categoria de femei care s-a bucurat de perioada pandemiei pentru a se concentra pe self care, probabil cunoști deja beneficiile unui stil de viață echilibrat. Indiferent de vârstă, pielea, părul și starea ta generală au de suferit din cauza factorilor precum poluare, stres sau dezechilibre hormonale. Atenția pe care ți-o oferi în fiecare zi este esențială pentru a depăși aceste probleme și pentru a te bucura de frumusețea exterioară și cea interioară. Dacă încă nu ai suficiente obiceiuri care pun accent pe aceste aspecte, iată câteva idei de care trebuie să ții cont:

Folosirea produselor pe bază de plante

Dacă observi schimbări evidente în ceea ce privește pielea sau părul tău, poți opta pentru produse pe bază de plante. Părul își poate pierde din textură și strălucire atunci când este supus procedeelor de styling pe perioadă îndelungată sau dacă folosești produsele nepotrivite. Pentru părul creț, uscat, cu bucle nedefinite, poți folosi ulei de cocos pe post de mască sau aplicat înainte de styling. Sulfiții, parabenii și parfumul sunt câteva dintre ingredientele care se regăsesc în șampon și balsam, dar care afectează în timp hidratarea naturală a părului. Uleiurile naturale din păr sunt cele care reușesc să stabilizeze nivelul de hidratare, iar odată ce acestea sunt afectate, părul tău poate suferi dezechilibre. Scalpul gras, dar și părul uscat și mătreața pot apărea în urma folosirii produselor greșite pe termen lung. Cele naturale, pe bază de plante, vor oferi o gură de aer părului tău și îl vor ajuta să-și recapete frumusețea.

În sesiunile de relaxare și atunci când vrei să incluzi în alimentație mai multe produse naturiste, poți opta pentru uleiuri esentiale. Folosește-le în lămpi de aromoterapie atunci când vrei să-ți transformi baia într-un veritabil spa, la prepararea meselor principale ale zilei sau ca suplimente alimentare. Sănătatea ta este influențată atât de ceea ce pui în organism, cât și de starea de spirit de care te bucuri în fiecare zi. Nu lăsa stresul cotidian să-ți afecteze buna dispoziție și află cât mai multe despre beneficiile plantelor medicinale și ale uleiurilor ce merită incluse în dietă. Apelează la părerea medicului dacă îți dorești să găsești alternative naturiste pentru diferite afecțiuni sau pentru cele pe care vrei să le previi.

Consumul corect de apă

Este vară, iar când ești prea ocupată în timpul zilei apare riscul deshidratării, mai ales dacă ești mereu pe fugă. Înainte de a ajunge în acest punct, trebuie să știi că apa este cea mai importantă atât pentru a te răcori, cât și pentru a avea o piele strălucitoaret. Nu degeaba recomandă experții consumul a cel puțin doi litri de apă în fiecare zi. În timpul sezonului cald vei avea nevoie de o cantitate și mai mare, așa că trebuie să o consumi chiar și atunci când nu-ți este sete. Există acum inclusiv aplicații pentru smartphone care te atenționează prin alarme și notificări când este momentul să iei o nouă gură de apă.

Studiile scot în evidență importanța apei în sănătatea pielii, mai ales în cazul persoanelor obeze sau în vârstă, care se confruntă cel mai des cu pielea uscată. Dacă până acum consumai o cantitate redusă de apă, vei putea observa îmbunătățiri semnificative la nivelul pielii și vei evita problemele care apar atunci când nu îți hidratezi suficient organismul.

Eliminarea alimentelor nesănătoase din dietă

Dacă vrei să ai mai multă grijă de aspectul fizic, dar și de sănătatea generală, trebuie să iei măsuri în ceea ce privește alimentația. Obiceiurile proaste la capitolul dietă apar atunci când te confrunți cu un program stresant, din inerție sau din obișnuință. Printre schimbările esențiale pe care le poți face în acest an marcat de perioade stresante și dramatice se numără eliminarea alimentelor nesănătoase din dietă. De ce? Dacă urmărești să rezolvi problemele de la nivelul pielii sau dacă îți dorești să restabilești echilibrul hormonal și emoțional, nu vei putea vedea rezultatele așteptate până nu optezi pentru o dietă potrivită.

Renunță la produse de tip fast-food, cele de patiserie sau grăsimile nesănătoase. Elimină procedeul de prăjire și consumă mai multe preparate la cuptor sau fierte. Fă o vizită la dermatolog dacă te confrunți cu probleme ale pielii și la ginecolog pentru cele de ordin hormonal. Medicii vor putea să-ți ofere informațiile potrivite și să identifice alimentele care influențează aceste afecțiuni. Fă-ți un plan pentru a marca acest an prin dorința de a deveni cea mai bună versiune a ta.

Obiceiurile se învață, iar dacă vrei să fii frumoasă de la interior spre exterior, trebuie să te obișnuiești cu un nou stil de viață. Concentrează-te pe tine și nu ignora semnalele de alarmă transmise de organism. Doar astfel vei reuși să te simți mai bine în pielea ta și să depășești momentele grele.

Sursa foto: unsplash.com

(P) Material publicitar realizat împreună cu Solarisplant

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Newsletter