4 lucruri pe care să le faci dimineața pentru o stare de bine

Publicat pe

Dacă noaptea este un sfetnic bun, atunci modul în care îți începi dimineața stabilește starea de spirit pe care o vei avea pe durata zilei. În momentul în care te trezești greu, iar anxietatea își face apariția de la primele ore, înseamnă că rutina ta necesită anumite schimbări radicale. Pentru a te bucura de un stil de viață sănătos, caracterizat printr-un grad crescut de energie și vitalitate, poți adopta anumite obiceiuri pentru o dimineață liniștită și confortabilă.

Astfel, în cele ce urmează, vei descoperi câteva metode inedite care te vor ajuta să începi ziua într-un ritm relaxant.

Bea un pahar de apă după ce te trezești

Deoarece reprezintă mai mult de jumătate din greutatea corpului, apa se numără printre cele mai importante elemente care duc la buna funcționare a organismului. Pe lângă faptul că sporește nivelul de concentrare, specialiștii recomandă consumarea unui pahar de apă pe stomacul gol, deoarece:

  • Curăță stomacul înainte de servirea micul dejun, astfel încât intestinele vor absorbi mai rapid substanțele nutritive;
  • Ușurează tranzitul intestinal, favorizând eliminarea toxinelor;
  • Menține sănătatea pielii;
  • Asigură buna funcționare a organelor, prevenind apariția retenției de apă. 

Pregătește un mic dejun sănătos

Lipsa timpului ne obligă, de cele mai multe ori, să renunțăm la consumarea micului dejun. Ei bine, acest obicei nesănătos aduce doar repercusiuni negative asupra organismului. Pe lângă faptul că te vei simți mai obosit și indispus, lipsa de concentrare își va spune cuvântul din primele clipe ale zilei. Mai mult, dacă înlocuiești masa principală cu o simplă cafea, poți dezvolta pe parcurs anumite probleme ale sistemului digestiv.

Ai nevoie de câteva ingrediente și puțin timp la dispoziție pentru prepararea un mic dejun bogat în vitamine și antioxidanți:

  • Cereale integrale cu lapte sau iaurt;
  • Terci de ovăz – dacă timpul scurt este o problemă, ai posibilitatea să pregătești terciul de ovăz seară și să-l păstrezi la frigider până dimineața;
  • Toast cu avocado, ouă fierte și file de somon – sănătos și copios, acest preparat simplu se poate servi alături de legumele preferate.

Fă câteva exerciții de yoga

O disciplină care ne învață să obținem o stare perfectă de armonie, între minte, corp și spirit, yoga este o formă de exercițiu fizic care pune accent pe flexibilitate, forță și respirație. Când cele trei elemente sunt utilizate concomitent, organismul se află într-un echilibru perfect cu sine și mediul înconjurător.

În ceea ce privește gradul de dificultate al mișcărilor, le poți crește gradual, până când organismul își dezvoltă flexibilitatea. Prin beneficiile aduse de practicarea sa, yoga diminuează stările de anxietate, combate apariția depresiei, îmbunătățește calitatea somnului, echilibrul corpului și respirația.

Aplică rutina de îngrijire și machiaj

După ce te-ai spălat pe față cu un produs de curățare, poți aplica, pe rând, loțiunea tonică, crema cu protecție solară și crema hidratantă. Când timpul pe care îl ai la dispoziție este redus, această rutină simplă îți va face tenul să arate sănătos și luminos.

În ceea ce privește realizarea unui machiaj de zi, o cremă colorantă sau un fond de ten, o mascara și un ruj sunt suficiente pentru un aspect îngrijit.

Pe lângă toate acestea, creează un playlist cu muzica preferată și ascultă-l în timp ce iei micul dejun, te îmbraci sau te pregătești să pleci spre serviciu. Indiferent de genul ales, muzica îți va duce garantat starea de bine și zâmbetul pe buze!

Sursă foto: Pexels.com

(P) Material publicitar realizat împreună cu Elefant.ro

substantial.ro
Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Newsletter