Alimentează și câștigă!

 Advertorial
.

Programele de loialitate s-au transformat de-a lungul timpului, ele nu se mai limitează doar la a acorda puncte de loialitate și reduceri, ci presupun construirea unei relații de încredere, respect și recunoaștere, bazată pe empatie și personalizare. 

Programul de loialitate MOL Move, 100% digital și personalizat, transfrontalier, este bazat pe recompense personalizate de tip 1:1 și gamificare. Acesta se află în centrul strategiei de transformare digitală MOL România, menit să faciliteze accesul rapid și ușor de tip convenience, să promoveze diversificarea ofertei de produse și servicii (cafea, hot dog, sendvișuri etc.) din stațiile MOL și să susțină nevoia de mobilitate a noilor consumatori (încărcare electrică, car sharing).

Programul MOL Move a câștigat multiple premii la nivel internațional, inclusiv la International Loyalty Awards în 2023 și 2025 și Loyalty 360 în 2022. De asemenea, programul este activ în mai multe țări, precum: Polonia, Cehia, Slovenia, Slovacia, Croația, Serbia și Ungaria. 

Actualmente, MOL Move are peste 800,000 clienți înscriși, cu obiectivul de a atinge 1,000,000 clienți până la finalul anului 2025. Mai mult, MOL Move are peste 6 milioane de clienți înregistrați în toate țările Grupului. 

Aplicația MOL Move este disponibilă pe Android și pe iOs, înregistrând performanțe foarte bune:

  • 4.8 rating in Google Play, 27.3 K review-uri
  • 4.9 rating In App Store, 13.7 K review-uri

Aplicația MOL Move se plasează pe locul 1 atât în Google Play, cât și în App Store, în categoriile Auto & Vehicles, respectiv Travel, în ceea ce privește numărul de descărcări. 

Programul are la bază cardul virtual MOL Move, aflat în aplicația cu același nume. Aplicația MOL Move este interactivă și foarte ușor de utilizat, oferindu-le clienților posibilitatea de a fi parte din unul din cele 4 niveluri (Green, Silver, Gold, VIP, în funcție de activitatea lor în stațiile MOL), de a accesa reduceri și oferte speciale și de a debloca diverse recompense.

MOL Move reprezintă o componentă esențială a proiectelor de inovare digitală ale MOL, fiind conceput pentru a le oferi clienților reduceri și promoții personalizate, adaptate nevoilor lor specifice. MOL Move este mai mult decât un program de loialitate. Construit pe o infrastructură tehnică solidă, utilizează cele mai noi tehnologii în domeniu pentru o analiză complexă de date. Am implementat o nouă platformă tehnologică, care include un CRM, o aplicație de marketing automatizat și o interfață de integrare API, care stă la baza creării unei experiențe uniforme de tip omnichannel, pe toate canalele disponibile, pentru consumatorii noștri, via o aplicație mobilă, website și e-mail. 

Folosim AI pentru a îmbunătăți metodele de personalizare a ofertelor trimise clienților loiali, pe baza acordului lor. La baza piramidei noastre de personalizare se află campaniile generice, care se adresează tuturor clienților loiali (spre exemplu, în cazul lansării unui nou produs, care trebuie comunicat în masă), cum este cazul celei mai recente campanii Alimentează și câștigă. Apoi, pe baza comportamentului de consum, sunt create segmente de clienți, pentru a le oferi reduceri și comunicări personalizate în vederea creșterii frecvenței și a coșului lor de cumpărături. 

Programul de loialitate este unul modern, atractiv, care îi ține aproape pe clienți și creează o legătură strânsă și personalizată cu aceștia, prin intermediul aplicației mobile, folosind o tehnologie avansată și mai multe instrumente de gamificare. 

Aducem în permanență elemente de noutate și mecanisme interactive în aplicația MOL Move, precum provocări, roată cu premii, carduri răzuibile. 

Cea mai recentă campanie națională Alimentează și câștigă!' aduce un mecanism nou de gamification, prin intermediul unor mișcări de scuturare a telefonului, care dezvăluie pe loc premiul câștigat.

Scuturarea telefonului pentru a primi recompense presupune apăsarea butonului dedicat de pe ecranul „Scutură telefonul' din secțiunea campaniei din aplicația MOL Move:

  • Mișcarea telefonului pe orizontală drepta – stânga. 
  • Apăsarea cu degetul (tap) în mod repetat pe ecranul telefonului. 

Pe parcursul mișcării telefonului, se vor afișa 2 mesaje pentru a anunța clientul despre statusul dezvăluirii recompensei: Continuă (clientul trebuie să continue să miște telefonul) și Aproape am ajuns (clientul se apropie de momentul final al scuturării telefonului). La final, se va afișa recompensa câștigată: o boxă JBL PartyBox Encore 2, o pereche de căști JBL Live 770NC sau un voucher de reducere în stațiile MOL.

Ca alternativă, clientul poate apăsa direct pe butonul: Arată recompensa.

Pentru a participa la această campanie, clienții trebuie să alimenteze cu minimum 25 de litri de carburant sau să achiziționeze pe același bon un hot dog și o cafea Fresh Corner sau o pizza wrap și o Coca Cola 300 ml și primesc pe loc un pliant cu cod QR. Odată scanat codul QR în aplicația MOL Move, clienții primesc o șansă de a câștiga o vacanță de vis și bani de buzunar în valoare totală de 50,000 lei și o etichetă digitală pentru a cumpăra produse JBL cu reduceri de până la 50% din magazinul online aflat în MOL Move. Această idee de campanie s-a născut pornind de la analiza preferințelor clienților MOL Move, care vin în principal în stațiile MOL pentru a alimenta, în special cu gama de carburanți premium MOL EVO Plus și pentru a achiziționa cafea și hot dog Fresh Corner.

Foto: MOL

Cel mai nou VIDEO

Google News Urmărește-ne pe Google News

Citește în continuare
Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Buton