Sesiuni live de make-up, masterclass-uri, lansări exclusive și inspirație la The Beauty Hub

Cea de-a 6-a ediție a campaniei The Beauty Hub, desfășurată în Băneasa Shopping City, se încheie duminca aceasta, cu un nou succes și o experiență multisenzorială dedicată pasionaților de beauty, skincare, parfumerie și haircare. Evenimentul, care a reunit peste 40 de branduri de top – unele disponibile în exclusivitate în acest centru comercial – a oferit clienților masterclass-uri cu ambasadori de brand, demonstrații live, oferte speciale și surprize și cadouri exclusive.

Pe parcursul a nouă zile, clienții au putut descoperi produse premium de la case de renume precum Guerlain, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Dior, MAC, Sephora, Douglas, dar și de la branduri cunoscute și apreciate de make-up, skincare și bodycare precum Pupa Milano, Sabon, Xpert Beauty, LOccitane, Gerovital, Kiehls sau Bath & Body Works.

Campania a fost marcată de două weekenduri-cheie, pe 10–11 și 17–18 mai, când zona Atrium de la parterul centrului comercial s-a transformat într-un hub vibrant al frumuseții. Vizitatorii au participat la sesiuni interactive și masterclass-uri susținute de experți în domeniu. Printre cele mai apreciate momente s-au numărat prezentările Guerlain, cu focus pe parfumerie de nișă, dar și masterclass-ul Armani, susținut de Alina Bâlgiu, National Face Designer Armani Beauty.

În acest weekend, atenția se mută către Kiehls, care aduce în prim-plan îngrijirea pielii în sezonul vacanțelor, printr-un workshop intitulat Prepare to Take Off', cu trucuri, produse esențiale și sfaturi de la specialiști, ce va avea loc duminică, pe 18 mai.

Obsentum: rafinament olfactiv în cel mai pur stil

O altă atracție remarcabilă a ediției din acest an a fost fără îndoială magazinul Obsentum, unde iubitorii de parfumuri au ocazia să descopere în exclusivitate lansările care celebrează rafinamentul în formele sale cele mai pure. Un val efervescent, conceput ca un catalizator care îmbină concepte senzoriale și culturale pentru a crea o nouă realitate – XERJOFF BLENDS – este colecția la care Sergio Momo colaborează cu vedete pentru a crea un fenomen unic în parfumerie. A spart tiparele încă de la început, tocmai pentru că face posibilă o nouă experiență în care compoziția olfactivă se întâlnește cu muzica, arta, sportul, arhitectura și bucătăria. Cea mai nouă colaborare cu trupa britanică Duran Duran, a dus la formele NeoRio și Black Moonlight – compoziții electrizante de fructe, flori și condimente, care reinterpretează spiritul liber și stilurile eclectice ale formației.

Frumusețea ca stare de spirit

Campania The Beauty Hub 2025 nu s-a concentrat doar pe produse sau trenduri, ci a promovat o stare de bine, în care frumusețea este trăită ca ritual de răsfăț și descoperire de sine.

Pentru cei care încă nu și-au făcut planuri de weekend, Băneasa Shopping City oferă în continuare motive solide să descopere universul beauty într-un cadru interactiv, elegant și inovator.

Foto: Baneasa Shopping City

Cel mai nou VIDEO

Google News Urmărește-ne pe Google News

Citește în continuare
Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Buton