Mihai Badea este noul Data Director în echipa de management a Ringier România. Numirea sa reflectă angajamentul Ringier de a valorifica puterea datelor pentru o mai bună înțelegere a audienței, dezvoltarea conținutului și susținerea creșterii comerciale. Este un moment cheie pentru consolidarea strategiei digitale și de inovație a grupului.
CITESTE TOATA REVISTA VIVA! DE APRILIE, GRATIS, AICI!
Cuprins
Ringier România anunță numirea lui Mihai Badea în rolul de Data Director, începând cu data de 21 mai 2025. Cu o vastă experiență în domeniul datelor și o reputație solidă în industria media, Mihai Badea se alătură echipei de management a companiei, într-un moment cheie pentru consolidarea strategiei digitale și de inovație a grupului.
Citește și: Ringier România o numește pe Marilena Doreanu în funcția de Chief Financial Officer (CFO)
Mihai Badea, noul Data Director în echipa de management a Ringier România
Începând cu data de 21 mai 2025, Mihai Badea se alătură echipei Ringier România, în rolul de Data Director, devenind membru al echipei de management a companiei. Această numire marchează o etapă strategică în direcția consolidării poziției Ringier pe piața media din România, cu un accent tot mai pronunțat pe digitalizare, inovație și monetizarea inteligentă a conținutului.
Recunoscut drept unul dintre cei mai valoroși profesioniști din zona de Data din România, Mihai Badea și-a construit cariera prin contribuții importante în proiecte media de amploare, dar și prin implicarea activă în organizații relevante, precum BRAT.
Expertiza sa este larg apreciată în industrie, fiind considerat un reper în înțelegerea și utilizarea datelor în contextul media digitală.
„Sunt foarte bucuros să fac parte din echipa Ringier, liderul digital din România, o companie care pune accent pe performanță și inovație. Voi folosi expertiza mea, acumulată in piața media digitală din ultimii ani, pentru a susține proiectele ambițioase ale Grupului, atât local, cât și internațional, și sunt entuziasmat de oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic', a spus Mihai Badea.
Citește și: Ringier Romania investește și dezvoltă conținut video digital premium: lansarea a patru noi formate
Numirea lui Mihai Badea reflectă angajamentul ferm al Ringier față de transformarea digitală, într-un context în care tehnologia și datele devin elemente cheie în evoluția companiilor media.
Obiectivul său principal va fi utilizarea datelor pentru o mai bună înțelegere a audienței, optimizarea dezvoltării de conținut video și text, dar și susținerea creșterii în zona comercială.
Andrei Bereandă, Narcis Anton și Dragoș Dionisie, despre funcția importantă primită de Mihai Badea
Andrei Bereandă, Managing Director al Ringier România Media, Narcis Anton, Digital & Content Distribution Manager, și Dragoș Dionisie, CIO al Ringier România Media, au vorbit despre rolul lui Mihai Badea în echipa de management a Ringier România.
„Mihai Badea aduce la Ringier o experiență vastă în zona de Date și o înțelegere profundă a pieței media digitale, cu toate provocarile. Contribuțiile sale semnificative la BRAT și în alte companii media importante demonstrează capacitatea sa de integrare a datelor în activitățile zilnice ale echipelor. Sunt convins că ne va ajuta sa dezvoltam toate proiectele ambițioase pe care ni le-am propus in perioada următoare', a transmis Andrei Bereandă.
„Din perspectiva mea, acest rol de Data Director era piesa care lipsea din puzzle-ul nostru. Odată cu venirea lui Mihai, putem spune că avem, în sfârșit, un ecosistem complet. Este o decizie strategică menită să susțină dezvoltarea produselor și a conținutului editorial, printr-o înțelegere cât mai profundă a comportamentului și a nevoilor cititorilor site-urilor Ringier', a precizat Narcis Anton.
„Privind din perspectivă tehnologică, dezvoltarea accelerată și durabilă a produselor se fundamentează din ce în ce mai mult pe înțelegerea preferințelor cititorilor noștri, analiza datelor fiind deja un pilon esențial în procesul de păstrare și extindere a audienței. Venirea lui Mihai va aduce o mai bună claritate în procesul decizional și un impuls în zona de creștere', a spus și Dragoș Dionisie.
:contrast(8):quality(75)/https://www.viva.ro/wp-content/uploads/2025/05/001-cover-121.jpg)
Ce semnifică această schimbare pentru Ringier România
Într-un context marcat de expansiunea rapidă a inteligenței artificiale, granițele dintre sectorul media și cel tehnologic devin din ce în ce mai neclare. Companiile din domeniul media se transformă în organizații cu profil tehnologic, unde performanța nu mai este definită doar prin acumularea de date, ci prin abilitatea de a le interpreta și valorifica în mod relevant.
Ringier își menține angajamentul față de o cultură „data informed', integrând analiza datelor în procesele decizionale și operaționale, pentru a genera valoare sustenabilă la intersecția dintre conținut editorial, produs digital, inovație tehnologică și dezvoltare de business.
Această filosofie reflectă spiritul de adaptare și transformare continuă care a definit Ringier de aproape două secole, în toate piețele în care activează.