Cătălin Crișan a pierdut din nou lupta cu kilogramele! Cum arată artistul acum

Publicat pe

Cătălin Crișan a avut de-a lungul timpului mai multe fluctuații de greutate, dar, după ce a ținut o dietă care a ajuns să-i poarte numele, a slăbit enorm. Din nefericire, după ce s-a menținut câțiva ani buni, artistul a pierdut din nou lupta cu kilogramele…

CITESTE TOATA REVISTA VIVA! DE IUNIE, GRATIS, AICI!

Unul dintre cei mai reputați artiști ai generației de artiști de dinainte de 1990, Cătălin Crișan ajunsese la un moment dat la o greutate considerabilă și, în pofida faptului că încercase de mai multe ori să slăbească, fluctuațiile de greutate erau la ordinea zilei.

În cele din urmă, Cătălin Crișan a apelat la o dietă care nu numai că l-a ajutat să slăbească 32 de kilograme în timp-record, dar a devenit și extrem de populară în rândul celor cu multe kilograme în plus. Dieta artistului durează 66 de zile și este, evident, recomandată celor cu un excedent de greutate. Cel mai important este că nu presupune înfometare, fiind permise cinci mese pe zi și trei litri de lichide.

Din nefericire însă, chiar dacă a slăbit enorm și s-a menținut o perioadă destul de lungă, Cătălin Crișan a renunțat la propriul regim și, în ultima vreme, kilogramele au revenit…

Citește și: Ce dietă ține Silvia Dumitrescu, la 60 de ani. A slăbit 14 kilograme în 4 luni și s-a pozat în costum de baie: „Am urmat un regim strict”

Dieta lui Cătălin Crișan

Dieta lui Cătălin Crișan este destul de simplu de ținut, însă, ca orice dietă, necesită ambiție și ceva mai multă disciplină, chiar dacă nu presupune înfometare. Aceasta durează 66 de zile și este împărțită în 6 etape, a căror durată variză în funcție de numărul de kilograme care trebuie eliminate.

În primele două săptămâni pot fi consumate, în cantități nelimitate, carne, mezeluri, 1 ou pe zi și brânzeturi. În celelalte etape, dieta pune accent pe consumul de fructe și legume, asociate cu lactate și carne slabă. Un fapt deloc de neglijat este că puteți mânca pe săturate, pe parcursul celor 5 mese zilnice, din 3 în 3 ore, pe parcursul dietei neapărând nici senzația de foame, nici disconfortul fizic. Evident, după încheierea dietei, este necesar să nu reveniți la obiceiurile anterioare. E foarte important să aveți trei mese fixe zilnic și să consumați cât mai multe fructe și legume. Dulciurile și băuturile carbogazoase sunt excluse, iar ultima masă trebuie luată cel târziu la ora 20.

Citește și: Stela Popescu i-a cuplat, acum 22 de ani! Cum a început relația dintre Anca Țurcașiu și fostul ei sot: „A fost prima dată în viața mea când m-am uitat la un bărbat să văd dacă are verighetă”

Cătălin Crișan a pierdut din nou lupta cu kilogramele! Cum arată artistul acumCătălin Crișan a pierdut din nou lupta cu kilogramele! Cum arată artistul acum

Cele 6 etape ale dietei lui Cătălin Crișan

Etapa 1, două săptămâni Se consumă: carne, peşte, organe, mezeluri, în orice cantitate, brânzeturi fermentate în limita a 100 de grame pe zi, un ou pe zi. Sunt permise condimentele, mai puţin hrean, ceapă, usturoi. Sunt interzise zahărul şi mierea.

Etapa 2, nouă zile. În primele trei zile se consumă fructe crude sau gătite în limita a 500 de grame pe zi, legume crude sau gătite în orice cantitate şi lactate proaspete în limita a 400 de grame pe zi – lapte, chefir, caş, lapte bătut, brânză de vaci. Sunt interzise: strugurii, perele, prunele, smochinele, stafidele, nucile, seminţele, cartofii, porumbul, fasolea uscată.

În următoarele şase zile se consumă carne, mezeluri şi ouă în orice cantitate. Etapa 3, 12 zile În primele zile se consumă două ouă pe zi şi 100 de grame de brânzeturi nefermentate. Două din mese vor consta în legume verzi, în orice cantitate – spanac, urzici, castraveţi, varză, broccoli, etc.

În următoarele trei zile se mănâncă ouă, mezeluri şi carne în orice cantitate. Urmează trei zile de fructe şi legume – fructe în limita a 500 grame pe zi, legume fără restricţii şi lactate, maxim 500 grame pe zi.

În ultimele trei zile se mănâncă din nou carne, mezeluri şi ouă, fără limite. Etapa 4, 13 zile În primele două zile se mănâncă fructe, 500 grame pe zi, legume fără restricţie şi lactate, maxim 500 grame pe zi. Următoarele trei zile sunt cele de carne – carne şi mezeluri în orice cantitate. La una din mese se mănâncă o salată verde. Urmează două zile de fructe şi legume. Apoi o zi de lactate proaspete, maxim 500 de grame.

Două zile de fucte şi legume. Trei zile carne şi mezeluri.

Citește și: Cum a început povestea de dragoste dintre Andreea Esca și Alexandre Eram. Vedeta de la ProTV nu s-a lăsat până nu l-a cucerit: 'El avea o altă relație'

Etapa 5, 8 zile În primele două zile se mănâncă fructe şi legume. Următoarea zi se mănâncă lactate proaspete. Urmează 2 zile de fructe şi legume. Şi trei zile de carne slabă şi mezeluri.

Etapa 6, 10 zile În primele două zile se mănâncă lactate, maxim 400 grame pe zi, fructe, maxim 500 de grame pe zi şi legume fără limită de cantitate. Urmează opt zile în care se alternează câte o zi de fructe şi legume cu o zi de carne, mezeluri şi ouă.

Foto: Libertatea, click.ro, Facebook



 
Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Newsletter