Familii de succes

Publicat pe

Interesul pentru viața personală a celebrităților a dezvoltat o nouă industrie: reality show-urile. Iată de ce ar accepta cineva să aibă camere montate în toată casă și o echipă de filmare mereu pe urmele sale.

 

Unul din cele mai populare reality show-uri din ultimii ani îi are ca protagoniști pe excen­tricii membri ai familiei Kar­dashian. De departe cel mai cunoscut exponent al clanului, Kim, a fost stilista lui Lindsay Lohan și a lui Brandy înainte de a ajunge ea însăși un star. Pe vremea aceea, era colegă de școală cu Paris Hilton și astfel a intrat în anturajul ei exclusivist, de unde moștenitoarea a vrut s-o înlăture când a simțit că nou-venita captează toată atenția. Pe de altă parte, Kim a vrut mereu să epateze – la 14 ani își serba ziua de naștere la Neverland, iar în timpul relației cu Nick Lachey, fostul soț al Jessicăi Simpson, chema adesea paparazzi când ieșeau în oraș tocmai pentru a putea fi fotografiată. Prin urmare, fap­tul că în 2007 a ajuns vedetă internațională cu ajutorul unui sex tape a venit ca o confirmare a potențialului acestei fete și ca o încununare a tuturor „efor­turilor ei de până atunci.

 

UN FENOMEN

 

În același an, postul E! Enter­tainment a început difuzarea reality show-ului Keeping Up With The Kardashians, care urmărea viața personală și profesională a familiei. În Ro­mânia, pe 22 martie a inceput sezonul 10 al emisiunii, pe care îl vedem săp­tămânal, de la ora 20:00. Așa cum era de așteptat, în prim-plan au fost mereu Kim, Kourtney și Khloe, iar în plan secund apăreau fratele lor, Rob, surorile mai mici Kendall și Kylie, precum și mama lor, Kris, și soțul ei, Bruce Jenner. Deși de-a lun­gul anilor criticile nefavorabi­le n-au fost chiar puține, cel mai adesea vorbindu-se de-spre greșeala de a promova oameni celebri pentru nimic, familia Kardashian a conti­nuat să filmeze, E! a cumpă­rat drepturile de difuzare cu milioane de dolari și toată lu­mea a fost mulțumită. Ca ata­re, Kim Kardashian a deve­nit una din cele mai bine plătite vedete ale unui reality show, primind la un moment dat 25.000 de dolari doar pentru a scrie un tweet despre un anumit brand.

 

Încântați de succesul show-ului principal, familia a încer­cat și alte emisiuni de acest fel. Așa au apărut Kloe & Kourt­ney Take The Hamptons, Kloe and Lamar (fostul ei soț), Kourtney and Kim Take Miami sau Kourtney and Kim Take New York, dar ni­ciun alt reality show nu s-a mai ridicat la popularitatea celui care i-a făcut celebri.

 

UN AVENTURIER CERE DISCREȚIE

 

Din cauza problemelor finan­ciare serioase, Tori Spelling a acceptat să fie protagonista show-ului True Tori, în care apare alături de soțul ei, Dean McDermott, și cei patru copii ai lor: Liam (7), Stella (6), Hattie (3) și Finn (2). În prime­le două sezoane, difuzate anul trecut de televiziunea ameri­cană Lifetime, Tori și Dean au încercat să-și refacă maria­jul, după ce actorul canadian a recunoscut că și-a înșelat soția. Invocând dependența sa de sex, Dean a avut curajul să strige în gura mare că nu e primul bărbat care face asta și că se va interna la reabilitare. Odată terminat cel de-al doi­lea sezon (pentru care Tori ar fi încasat doar 50.000 $), se pare că actrița ar fi semnat deja un contract pentru a tre­ia serie. Din păcate, e posibil ca planurile actriței să nu se concretizeze ținând cont că Dean a decis ca el și copiii să nu mai apară în acest reality show. În timp ce ea susține deschis că „prefer să arăt eu lumii adevărul despre viața mea decât să se scrie toate por­căriile, el spune că „nu mai pot să-mi deschid sufletul și să-mi împărtășesc sentimentele cu persoane pe care nici nu le cunosc. Eu nici nu mă uit la acest show. Nu pot. E greu, nu mai vreau să particip, plus că e foarte solicitant emoțional. Se filmează șase zile pe săptămâ­nă, vreau liniște.

 

CELEBRITATEA MARCA MTV

 

În 2003, la câteva luni după căsătorie, Jessica Simpson și Nick Lachey primeau propu­nerea de a apărea într-un re­ality show la MTV, care fuse­se gândit inițial pentru Michael Jackson și Lisa Ma­rie Presley. Cum megastarul n-a fost niciodată un fan al camerelor de filmat, proas­păt căsătoriții Nick și Jessica au fost câștigătorii acestui proiect, iar filmările au înce­put în scurt timp. Farmecul show-ului provenea din umorul de situație datorat ro­lului de „blondă autentică pe care cântăreața trebuia să-l joace, dar relația insipidă a celor doi a încheiat atât emisiunea (după 3 sezoane), cât și căsnicia lor. Apropo de mariaje expuse și terminate brusc, fenomenul „relație scurtă, mediatizare din plin a mai cuprins și alte cupluri celebre de-a lungul anilor: Britney Spears și Kevin Fe­derline („Britney and Kevin: Chaotic), Whitney Houston și Bobby Brown („Being Bo­bby Brown) sau Linda și Hulk Hogan („Hogan Knows Best).

 

La începutul anilor 2000, tot la MTV, a fost difuzat unul dintre cele mai de succes rea­lity show-uri, The Osbour­nes, care prezenta viața de familie a celebrului Ozzy în intimitatea propriului cămin. Deși dependența lui de stu­pefiante, lupta lui Sharon cu cancerul și problemele copii­lor Jack și Kelly cu drogurile și alcoolul erau cât se poate de reale, a existat la un mo­ment dat bănuiala că multe scene sunt regizate. În ciuda suspiciunilor, The Osbour­nes a primit în 2002 Premiul Primetime Emmy la catego­ria Outstanding Reality Pro­gram, iar la sfârșitul lui 2014, Sharon Osbourne a anunțat că Ozzy a acceptat să filmeze câteva episoade noi care vor fi difuzate anul acesta. Intere­sant e că vom vedea un nou Ozzy, mai ales că rockerul s-a ținut departe de droguri și alcool, în vreme ce în primele patru sezoane n-a fost treaz nici măcar o zi, după cum declară Sharon.

 

CLAUDIA COJOCEA Foto NORTHFOTO

 

Familii de succesFamilii de succes
 

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Newsletter