"Zâmbeşte România” alături de Mihaela Rădulescu!

Publicat pe

Astăzi, cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătăţii Orale, GSK Consumer Healthcare a lansat la Café Antipa cea de-a treia ediţie a campaniei de educare şi promovare a igienei orale corecte, Zâmbeşte România'.

 

Mihaela Radulescu

 

Campania susţinută de Mihaela Rădulescu debutează în acest an cu concluziile celui mai recent studiu  cu privire la nivelul de sănătatea orală a copiilor.

 

Helen Tomlinson, GM GSK Consumer HealthcareHelen Tomlinson, GM GSK Consumer Healthcare

 

Desfăşurat pe parcursul anului 2013, în şcolile din pricipalele 7 oraşe din ţară, studiul  arată că există în continuare o nevoie pronunţată de educaţie atât în rândul copiilor, cât şi al părinţilor.

 

Statisticile arată o Românie cu o stare de sănătate orală precară: 80% dintre români au probleme dentare, cariile fiind cea mai frecventă afecţiune (71%).

 

Mihaela Radulescu

 

Rezultatele celui mai nou studiu privind sănătatea orală la copii, derulat de Zâmbeşte România' în 2013 în şcoli, arată că 75% din copiii de până în 13 ani au carii pe dinţii temporari.

 

Campania Zâmbeşte România' dă startul astăzi unei competiţii naţionale – Campionatul Naţional de Periaj – şi îi invită pe copii şi părinţi să demonstreze că ştiu să aibă grijă de dinţii lor.

 

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Newsletter