Movie Cars - Sex and The City

Publicat pe
Despre „Sex And The City: The Movie s-a tot spus ca ar fi de fapt o reclama-gigant (de 135 de minute) la Mercedes-Benz.

Sex an The City Asta in timp ce reprezentantii Mercedes-Benz isi ventilau eforturile supraomenesti pe care le-au facut pentru a include in film un model care urmeaza sa intre pe piata din Europa abia luna viitoare. E drept ca s-au mobilizat „n persoane care trebuiau sa-si dea si viata numai ca noul GLK sa treaca undercover pana in ziua filmarii (si dincolo de ea), sa-l protejeze de blitzul paparazzilor si sa nu lase ochi strain sa ajunga pana la el.

Desigur ca si transportul pana la locul filmarii scenei in care trebuia sa apara vedeta auto a fost o adevarata nebunie: pentru a ajunge pana in America, GLK-ul a fost pazit de un reprezentant Mercedes anume desemnat pentru aceasta misiune, pe tot parcursul acestei calatorii respectandu-se cu sfintenie un protocol foarte strict. Chiar si cheia de la containerul in care a stat ascunsa masina a fost la randul ei pusa la loc stiut numai de personalul de securitate. O alta gaselnita menita sa protejeze intimitatea GLK-ului a fost faptul ca masina a fost adusa fara oglinzile retrovizoare. Acestea i-au fost atasate in noaptea dinaintea filmarilor, ceea ce n-a fost simplu deloc, pentru ca a trebuit sa fie montate cu o mare grija pentru a nu zgaria vopseaua. Chiar si asa, asta a fost partea cea mai usoara!

Sex and The City

Dat fiind ca scena buclucasa urma sa se filmeze in strada, e limpede ca a fost angajata o echipa de 12 persoane care sa stea intre curiosii nepoftiti si GLK, caruia i-au scos „masca doar cu cateva clipe inainte ca regizorul sa strige „motor! Asa ca ziua cu pricina a fost cea mai grea pentru toata lumea, desi, tot pentru protejarea masinii, s-a stabilit ca filmarile sa inceapa la 6 dimineata, urmarindu-se ca densitatea populatiei in preajma platourilor sa fie cat mai aproape de zero. Cu toate ca ar putea parea exagerate (sau demne de un film cu Stan si Bran), toate aceste masuri de siguranta au fost justificate daca ne gandim ca nu se stia nimic despre noul model Mercedes. Dar totusi inutile. Asta pentru ca la un moment dat un fotograf a fost vazut stand ca un lunetist pe acoperisul unei cladiri apropiate avand aparatul indreptat amenintator spre victima pe patru roti. Desi cateva ore mai tarziu a aparut pe Internet o fotografie cu GLK-ul, toate masurile de siguranta care s-au luat s-au dovedit intr-un final justificate. In fond, dintr-o poza de paparazzi e greu sa intuiesti toate caracteristicile unei masini.

Pentru scena in care urma sa apara GLK-ul, stilista Patricia Field a cerut ca masina sa aiba o culoare care sa se potriveasca cu outfit-urile actorilor.

Sex and The CityUn featuring cu stil
Ideea de a asocia un film in care protagonistele se dau in vant dupa moda si o masina de lux le-a venit celor de la Mercedes dupa ce si-au dat seama ca cele doua au foarte multe in comun. „Brandul Mercedes-Benz a atras dintotdeauna trendsetterii si pasionatii de stil, asa ca parteneriatul cu «Sex And The City» este justificat, spune Steve Cannon, vicepresedinte Marketing Mercedes-Benz SUA. Un alt motiv ar fi acela ca cele patru protagoniste sunt cunoscute in toata lumea ca fiind fashion icons. Ele dau tonul in moda si ceea ce poarta acum, indiferent cat ar parea de ciudat, devine trendy din secunda imediat urmatoare. Tot asa cum si Mercedes este un lider in moda auto. In plus, „Sex And The City este, intr-un fel, un film al brandurilor: Carrie poarta pantofi Manolo, Samantha se da peste cap pentru o geanta Hermes, Charlotte a primit un inel de logodna de la Tiffany & co. Asa ca daca publicul brand-addicted o va vedea macar pe una dintre ele la volanul unui Mercedes, sigur ca toata lumea se va ingramadi sa respecte noul trend.

Un alt model de Mercedes care apare in toata splendoarea lui in „Sex And The City este Mercedes-Benz SLR Roadster. Scena in care il puteti vedea este cea in care este redata (cu o exactitate uimitoare) Mercedes-Benz Fashion Week. Insa mai uimitoare decat rigurozitatea cu care au fost respectate detaliile acestui eveniment sunt eforturile pe care o armata de oameni le-au facut pentru a reusi aceasta performanta. Asta pentru ca, atunci cand te uiti la film, chiar ai impresia ca scena s-a filmat in timpul Saptamanii Modei. Ceea ce nu ar trebui sa ne mire daca ne gandim ca au fost aduse exact corturile si decorurile care s-au folosit in realitate la Mercedes-Benz Fashion Week din septembrie 2007.

In concluzie, a fost vorba de un contract. Un contract care a transformat un film intr-un spot publicitar gigant din care toata lumea a avut de castigat. Sau cel putin, asa ar fi trebuit.

Claudia Cosma, Guliver/Getty Images, Mercedes-Benz

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Newsletter