Vedete si colectii

Publicat pe

Gwen Stefani
Inca din perioada No Doubt, Gwen Stefani isi crea singura tinutele de scena. Dupa ce stilista Andrea Lieberman a ajutat-o sa inteleaga si segmentul haute couture, artista si-a dorit sa-si lanseze propriul brand. Ceea ce s-a si intamplat in 2004, odata cu aparitia liniei vestimentare L.A.M.B. (tinute influentate din stilul unor tari ca Guatemala, Japonia sau Jamaica), care este acum favoritul unor celebritati precum Teri Hatcher sau Nicole Kidman. Business-ul s-a extins in anii urmatori, Gwen lansand o serie de colectii inedite: in 2005 Harajuku Lovers: camere foto, accesorii pentru telefoane mobile sau lenjerie intima, majoritatea avand desenate diverse modele Disney (fiind astfel preferatele copiilor de vedete: Shiloh Jolie-Pitt); in 2006 Love. Angel. Music. Baby. Fashion Dolls, o colectie de papusi; septembrie 2008 o colectie de 5 parfumuri in cadrul liniei Harajuku Lovers.

Gwen Stefani

Penelope CruzPenelope Cruz
Dupa modelul surorilor Sienna si Savannah Miller, Penelope si Monica Cruz s-au aliniat vedetelor care se incumeta sa se avante in lumea extrem de pretentioasa a modei. „Dintotdeauna ne-am dorit sa facem asta. Trebuia doar sa gasim oamenii potriviti, a declarat actrita intr-un interviu recent. In mai 2007 s-a anuntat ca Penelope si sora ei vor fi creatoarele unei linii vestimentare de 25 de outfituri pentru Mango, Spania, iar de atunci cele doua si-au luat rolul foarte in serios. Strategia s-a dovedit deosebit de profitabila atat pentru cei de la Mango, cat si pentru surorile Cruz, al caror venit a crescut simtitor. Colectia toamna/iarna 2008/2009, prezentata pentru prima data la Istanbul, se numeste „Romance si din septembrie 2008 o gasesti si in magazinele din Romania.

 

 

Heidi Klum

Designer vestimentar, de pantofi, bijuterii si costume de baie, Heidi Klum a lansat in 2007 prima colectie de make-up, editie limitata special pentru Victorias Secret, „Heidi Klum Very Sexy Make-up Collection. Celebrul top-model a lucrat cu make-up artistul Victorias Secret, Linda Hay, si impreuna au conceput o linie de produse de infrumusetare accesibile tuturor fashionistelor. Adica farduri de pleoape in patru culori, glitter eye sau lip gloss, toate la un pret cat se poate de generos. Colaborarea s-a dovedit un adevarat succes, iar vanzarile au depasit asteptarile tuturor. Asa se face ca, la sfarsitul anului trecut a fost lansata a doua colectie de make-up care ii poarta numele frumoasei blondine.

Heidi Klum

Kate MossKate Moss

La 1 mai 2007 se lansa o colectie Kate Moss pentru Topshop, creata chipurile chiar de Kate in persoana. Scepticii au sapat adanc in tainele acestui proiect si au descoperit ca, de fapt, cei care desenau modelele noilor colectii marca Kate Moss erau niste designeri mai putin celebri care trebuiau sa pastreze tacerea, aparentele si bunul nume al celor doua parti ale colaborarii. Ancheta a continuat si s-a ajuns astfel la ipoteza ca Topshop ar plati-o pe Kate Moss cu apro-ximativ 3 milioane de dolari numai ca sa aleaga cateva modele din fiecare colectie noua, sa le poarte in diverse spoturi publicitare si sa-si lase numele asociat cu Topshop. In ultimele zile ale lui octombrie 2008, s-a lansat colectia de Craciun Kate Moss pentru Topshop, in care Kate arata ca o Brigitte Bardot in varianta rock chic. Pentru mai multe detalii intra pe katemosstopshop.com

Victoria BeckhamVictoria Beckham
La New York Fashion Week 2008 a fost prezentata prima colectie semnata Vic-toria Beckham. Manechinele au purtat rochii 100% Posh style, adica stranse pe corp, pana la genunchi si destul de uniforme din punct de vedere cromatic. {i daca designul a fost previzibil (criticile au fost insa foarte bune), Victoria a excelat la capitolul materiale, pentru aceasta linie Posh alegand organza sau matase naturala de cea mai buna calitate. Inainte de a-si testa talentul de designer vestimentar, Victoria a mai lansat si colectii de ochelari „dVb Eyewear, parfumuri „Intimately Bechkam, cosmetice „V-Sculpt, iar linia de denim dVb by Victoria Beckham este disponibila si in Romania exclusiv la boutique-ul The Mews din Bucuresti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elle MacphersonElle Macpherson
Supranumita si „The Body, Elle Macpherson a inregistrat un record greu de depasit dupa ce a fost de sase ori pe coperta celebrei reviste Sports Illustrated. Fara a-si fi incheiat cariera de model, in 1990 Elle a lansat propria linie de lenjerie intima, „Intimates, devenita astazi un imperiu. „Elle Macpherson Intimates este un mega business, cunoscut la inceput in Marea Britanie si Australia, si acum peste tot in lume. Pentru o mai buna exemplificare, afla ca numai in Regatul Unit sunt 337 outleturi si in SUA 450.

Claudia Cosma, Fotografii Gulliver/Wire Images, Hepta, Mango

 

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Newsletter