Ce trebuie să mănânce bărbaţii pentru a fi mai virili. Cercetătorii au descoperit şi o băutură-minune!

Pentru performanţe sexuale crescute, bărbaţii au nevoie de alimente care stimulează musculatura şi producţia de testosteron. Totodată, cercetătorii au descoperit că băutura care se află în cana multora dintre noi, în fiecare dimineaţă, respectiv cafeaua, face minuni în dormitor.

 

Cercetătorii de la un centru din cadrul Universităţii din Texas, Statele Unite, au descoperit că bărbaţii care consumă cofeină zilnic riscă mai puţin să sufere de disfuncţii erectile. Potrivit studiului, bărbaţii trebuie să consume două sau trei căni de cafea pe zi pentru a profita cel mai mult de pe urma acestei băuturi. Cei care au un astfel de obicei scad riscul apariţiei unei disfuncţii erectile cu 42%, citează descopera.ro. Totodată, cofeina ar putea ajuta la contracararea impotenţei pentru că relaxează anumite artere şi muşchi, îmbunătăţind circulaţia sângelui.

Există şi o serie de alimente recomandate atât bărbaţilor care au nevoie de ajutor în dormitor, dar şi celor perfect sănătoşi, însă sunt adepţii unui stil de viaţă sănătos, bogat în grăsimi benefice, proteine şi nutrienţi esenţiali.

Astfel, cele mai importante alimente pentru o stare bună de sănătate a bărbaţilor ar fi:

Carnea roşie are multe proteine şi puţine calorii şi este o sursă bogată de leucină, un aminoacid care ajută la întărirea musculaturii.

Ciocolata reglează tensiunea arterială graţie flavonoizilor pe care îi conţine şi care au rolul de a reduce nivelul de colesterol rău, îmbunătăţesc circulaţia sanguină şi previn astfel tulburările de erecţie, potrivit csid.ro.

Scoicile şi alte tipuri de fructe de mare sunt bogate în zinc, extrem de important pentru sistemul cardiuovascular, muscular şi reproductiv. Carenţa de zinc poate duce la o calitate scăzută a spermatozoizilor şi infertilitate. Dacă nu vă plac fructele de mare, surse bogate de zinc pot fi găsite şi în friptura de curcan, vită, pui, alune şi seminţe.

Peştele gras are importante cantotăţi de acizi graşi Omega 3, cunoscuţi pentru beneficiile lor preţioase asupra sistemului cardiovascular.

Bananele sunt bogate în potasiu, un electrolit necesar contracţiilor musculare, care echilibrează fluidele din organism şi reduc tensiunea arterială.

Sosul de roşii este bogat în licopen şi previne apariţia cancerului de prostată.

Legumele de culoare portocalie (ardei gras, morcovi, dovleac, cartofi dulci) sunt surse excelente de betacaroten, luteină şi vitamina C, nutrienţi care scad riscul de apariţia a prostatei mărite.

Dacă ești dornic să savurezi ceva bun, vezi această rețetă de ardei umpluti cu carne de pui. E demențială!

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe viva.ro