DIETA cu care Oprah a slăbit 41 de kilograme. Vedeta dă 10 sfaturi importante celor care vor să slăbească

Publicat pe

Oprah Winfrey a slăbit 41 de kilograme în 11 luni cu ajutorul unei diete-minune din care nu au lipsit trei mese pe zi și două gustări, mai cu seamă că vedeta de 64 de ani a spus dintotdeauna că mâncarea este una dintre plăcerile vieții ei. În meniul unei zile se regăsesc pâinea, dar și pastele și popcornul, gustarea preferată a lui Oprah, însă vedeta TV oferă 10 sfaturi importante celor care vor să slăbească.

 

Dieta Oprah Winfrey a fost realizată de antrenorul personal al vedetei TV și constă, de fapt, în respectarea a zece pași importanți.

  1. Sport la prima oră

Un sport de rezistenţă (mers pe jos sau cu bicicleta, înot, alergare) practicat în primele ore ale zilei activează metabolismul şi provoacă arderea suplimentară de calorii, dar și reduce stresul.

  1. Creşteţi consumul de calorii

Ideal este mersul pe jos, care sporeşte numărul caloriilor consumate şi, în acelaşi timp, producţia de enzime, dar și întăreşte musculatura spatelui, a pieptului şi a picioarelor. În timpul mersului, balansaţi braţele înainte şi înapoi, pe lângă corp.

  1. Antrenament intens

Cu cât consumaţi mai mult oxigen în timpul mersului, cu atât este mai mare numărul caloriilor arse.

  1. Țineți un jurnal pentru dieta Oprah

Ţineţi un jurnal şi treceţi în el obiectivele din dieta Oprah care pot fi de durată lungă, cum ar fi purtarea unei anumite perechi de jeans sau a unei rochii pe care o tineti pe umeras de multi ani. De altfel, in jurnal treceti si realizările fiecarei zile, indiferent cât de mici vi s-ar părea.

  1. Beți cât mai puțin alcool, spre deloc

Alcoolul încetineşte metabolismul şi îngraşă, respectiv 1 g de alcool conţine 7 kcal. Excepţia: un pahar de vin sau de şpriţ chiar stimulează digestia şi menţine stabil nivelul glicemiei.

  1. Evitaţi pe cât posibil grăsimile

Alegeți, de câte ori vă este foame, cereale, orez, paste făinoase, legume şi fructe, pentru că nu conţin grăsimi, dar și lapte (cu 1,5% grăsime), carne slabă (fileul), carne de pasăre fără piele, peşte (păstrăvul, şalăul) şi brânzeturi cu maximum 30% grăsime. Iar porţiile de respectat sunt: 150 g iaurt, 100-120 g piept de pui sau carne slabă, 150 g peşte slab, 30 g brânză (caşcaval).

Alimente la care trebuie să renunțațo dacă începeți dieta Oprah: brânza grasă, laptele integral, smântâna, nuci şi peşte gras (macrou, hering, somon), la margarină, unt, ulei şi dulciuri. Puteţi înlocui uleiul din salate cu iaurt slab şi untul sau margarina cu brânză de vaci.

  1. Nu mâncaţi nimic cu trei ore înainte de culcare

Dimineaţa, metabolismul funcţionează încă relativ incet, devenind mai activ pe parcursul zilei. Și seara, încetineşte relativ repede. De aceea, caloriile pe care le mâncaţi acum se transformă mai rapid — din păcate — în grăsime.

  1. Dieta Oprah, 5 mese pe zi

Respectând dieta Oprah si programul cu trei mese principale şi două secundare, metabolismul va funcţiona la cote maxime, scoţând grăsimea din „depozite'. Dacă, în schimb, mâncaţi doar de două ori pe zi, nivelul glicemiei creşte rapid (se produce insulină), dar scade la fel de rapid, pentru că nu are ce să-l mai „împingă' de la spate. Urmarea: oboseală și foame.

  1. Mesele intermediare adecvate

Mesele intermediare uşurează enorm ducerea până la capăt a unui regim. Împiedică instalarea foamei „de lup' şi creează o anumită variaţie. Mesele intermediare ar trebui să conţină între 80-150 kcal.

  1. Beţi zilnic șase-opt pahare de apă

Digestia şi metabolismul funcţionează fără probleme doar dacă beţi o cantitate suficientă de apă (sau de ceaiuri de plante ori de fructe). Vă umpleţi stomacul şi senzaţia de foame apare mai greu, iar dacă începeţi să vă antrenaţi zilnic, apa este şi mai importantă, pentru că muşchii necesită 70% apă, în timp ce grăsimea, doar 25%.

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Newsletter