De ce salata de roșii și brânză trebuie mâncată cu pâine. Opinia Mihaelei Bilic

Publicat pe

De ce salata de roșii și brânză trebuie mâncată cu pâine. Celebrul nutriționist Mihaela Bilic spune că lipsa controversatei pâini, în ciudata aparențelor, poate avea un efect devastator asupra siluetei persoanelor care nu o consumă.

CITESTE TOATA REVISTA VIVA! DE SEPTEMBRIE, GRATIS, AICI!

De ce salata de roșii și brânză trebuie mâncată cu pâine. Medicul spune că salata de roșii poate fi o mâncare sănătoasă. Acest lucru depinde strict de cantitatea de ulei și de brânză adăugată în salată. Cantitățile moderate sunt succesul unei vieți sănătoase.

Salata de roșii poate fi un preparat sănătos

De ce salata de roșii și brânză trebuie mâncată cu pâine. În mod normal, porția zilnică de ulei ar trebui să fie de doar două linguri pe zi, în timp ce porția zilnică de telemea ar trebui să fie între 70 și 100 de grame.

„Este ridicol de mică, mai ales pentru cei care spun: nu mai mănânc pâine, că pâinea îngrașă, și mănânc roșiile goale cu brânză.

Când mă uit la pachetele de brânză trase în țiplă, la 500 de grame, mi se pare ridicol, iar ăla de 100 nici nu poți să-l tai în două, este o felie mai grosuță.

Brânza este un fel de superlapte, nu putem să-l mâncăm decât dacă la masa respectivă punem roșii și poate o feliuță subțire de pâine și gata, dar ni s-a dus rația de 300-400 de calorii și pare că nu am mâncat mare lucru.

Brânza o putem mânca cu ușurință, nu are niciun strop de fibre, nu ne satură și dacă nu punem lângă ea niște legume și un strop de pâine, e grav pentru siluetă să ne săturăm cu brânză', a spus Mihaela Bilic, la Digi24.

Citește și: Salată de rucola cu somon afumat și roșii cherry

Citește și: Cum să scapi ușor de grăsimea de pe abdomen

Citește și: Dieta cu care slăbești ușor și sănătos

Citește și: De ce este mai bună pâinea prăjită, deși îngrasă la fel

Mihaela Bilic explică de ce salata cu roșii și brânză trebuie mâncată cu pâine

Totodată, Mihaela Bilic explică faptul că „pâinea îngrașa este mai mult un mic decât o realitate.

„Pâinea are glucidele, amidonul, iar brânza are proteine și grăsimi. Punându-le împreună avem o masă completă și, dacă punem și roșia, cu vitamine și minerale, este exemplul perfect de farfurie echilibrată, avem toate grupele de nutrienți.

Nu putem spune că pâinea îngrașă, atâta vreme cât pâinea are 250 de calorii pe suta de grame, maximum, iar brânza poate să ajungă până la 300. La 100 de grame de brânză volumul este mic, ne poate păcăli.

În schimb, la 100 de grame de pâine putem avea chiar o baghetă. Dacă nu le punem împreună, să ne săturăm un pic mai repede, riscăm să mâncăm tot calupul de brânză', a mai spus medicul.

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Newsletter