Află ce diete recomandă Adelina Pestrițu și Alina Eremia pentru un stil de viață sănătos la început de an

Sărbătorile de Iarnă au trecut, iar odată cu intrarea într-un nou an toată lumea încearcă să revină la greutatea ideală și să adopte o dietă mai sănătoasă. Însă, pentru că orice început este greu, le-am întrebat pe Adelina Pestrițu și Alina Eremia cum reușesc ele să se mențină atât de fit și ce recomandări au pentru cei care vor să-și îmbunătățească stilul de viață.

„După dezmățul culinar pe care l-am avut în perioada Sărbătorilor de Iarnă, mă străduiesc pe cât posibil să am un regim alimentar sănătos și echilibrat, astfel încât să mă păstrez undeva la greutatea ideală, 53 kg. Mănânc trei mese pe zi care conțin: salate, avocado, brânzeturi slabe în grăsimi, pâine prăjită, supe (am descoperit o supă picantă care a intrat direct în topul preferințelor mele), orez fiert, simplu sau cu pesto, pește și multe legume crude sau preparate. Beau multă apă și zeamă de varză care este favorita mea și mă ajută mult la curele de detox”, ne-a declarat Adelina Pestrițu.  

Și Alina Eremia acordă o foarte mare importanță alimentației, iar de câțiva ani și-a schimbat complet stilul de viață, lucru care se poate observa cu ochiul liber. Sunt 2 ani de când acord o mare importanță alimentației și am adoptat un regim alimentar care s-a transformat într-un stil de viață. Pentru a mă menține la forma dorită, mă încadrez în 1400-1500 de calorii pe zi pe care le trec într-o aplicație ( de precizat : numărul de calorii se stabilesc în funcție de vârstă, înălțime și activitatea fizică) și nu mă dezic de sport. Merg de 2-3 ori pe săptămână la sala de fitness”, ne-a spus Alina Eremia. În plus, artista are și o rețetă de Clătite slabe în calorii:

Ingrediente:
-150 ml de lapte bio
-6 albusuri de ou
-50 de grame de fulgi de ovaz bio
-10 grade de indulcitor pe baza de stevia
-1 banana
Se mixează la blender și obții aluatul. Se prepară în tigaie unsă cu ulei de cocos.
Citește și:

Speak şi Ştefania – Secretele unui cuplu hot

Ce crede campioana olimpică şi mondială la atletism Gabi Szabo despre dietele de după sărbători

Însă pentru că cei mai mulți văd această schimbare a începutului de an, pe care chiar ei și-o impun, ca fiind destul de grea de adoptat, nutriționistul Mihaela Bilic a publicat un mesaj pe pagina de Facebook prin care încearcă să explice cum ne putem motiva singuri.
Slăbitul și abținerea de la mâncare par a fi situații fără leac, tocmai din cauza „etichetării” lor greșite: instinctul nostru consideră că e greșit să te abții sau să slăbești și, ca urmare, ne sabotează eforturile. Și cum instinctele nu pot fi schimbate, ar părea că situația e fără ieșire. Ce rămâne de făcut? Cu ajutorul minții să ne păcălim instinctele! Explicație: plăcerea este elementul care ne guvernează viața, tot ceea ce facem și are ca rezultat plăcerea poate deveni un obicei fără a fi nevoie de efort, luptă, voință; nu ne rămâne decât să definim ca plăcere evitatul alimentelor, săritul peste mese, stomacul gol, senzația de foame, într-un cuvânt să ne prefacem că mâncăm. Dacă înlocuim plăcerea de a mânca cu plăcerea de a evita mâncarea avem șansa să scăpăm definitiv de obsesia curei de slăbire. Cu siguranță nu e ușor, înseamnă o atitudine diametral opusă față de interesul pe care îl acordăm în prezent mâncării. Dar dacă obiectivul nostru central devine ne-mâncatul, vom ști automat ce avem de făcut. E ca atunci când te hotărăști să ții post, ai o detașare aparte, nimic nu te mai ispitește. Părerea mea e că greșim dorindu-ne să slăbim, cred că obiectivul ar fi să ne oprim din mâncat…kilogramele vor dispărea ca o consecință fireasca a faptelor noastre„, a scris Mihaela Bilic pe pagina oficială de Facebook.
Adina Vîlcea

Citește și:

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe viva.ro
Loading...