Ce dietă ține Mihaela Bilic și cum arată meniul ei zilnic. Mănâncă și fast-food: „Parizerul, merdenelele și cartofii prăjiți sunt câteva dintre slăbiciunile mele” / EXCLUSIV

Publicat pe . Actualizat Miercuri, 22 martie 2023, 15:52

De când a devenit celebră, multă lume a fost curioasă să afle ce dietă ține Mihaela Bilic. Nutriționista a făcut din asta un stil de viață, astfel că nu-i mai este atât de greu să se abțină de la „plăcerile nevinovate'. În numărul de Martie al Revistei VIVA!, vedeta ne-a dezvăluit, în detaliu, cum arată meniul ei zilnic. Am fost surprinși să aflăm că mănâncă și fast-food! Iată cum se menține în formă!

CITEȘTE REVISTA VIVA! DE FEBRUARIE, GRATIS, AICI!

Declarai într-un interviu, anul trecut, că mănânci doar o dată pe zi. Mai ții acea dietă? Cum reușești să ai, totuși, energie cu atât de puțină mâncare? Și cum treci peste senzația de foame? Spune-ne exact ce mănânci într-o zi.

Pentru mine nu este o dietă, ci un stil de viață. Bugetul meu de calorii este foarte mic, și atunci prefer că îl cheltuiesc pe tot la o masă de seară, care să fie satisfăcătoare. Senzația de foame se educă asemenea unui mușchi. Pe o scară de la 0 la 10, trebuie să învățăm să mâncăm doar când ne este foame de nota 7. Pe parcursul zilei, beau cafea cu lapte, iaurt sau supă, iar la masa de seară mă răsfăț cu carne, salată și garnitură.

mihaela-bilic-1-2mihaela-bilic-1-2

Citește și: Ce se întâmplă în viața amoroasă a Mihaelei Bilic, după despărțirea de doctorul Constantin Stan: „Îmi place să cred că sunt împlinită' / EXCLUSIV

Citește și: Mihaela Bilic dezvăluie ce aliment nu trebuie să lipsească din dieta zilnică: „Un pumn de…”

Citește și: Cum a fost surprinsă bona Nuți, în timp ce Anamaria Prodan e plecată în Dubai, cu iubitul. Imagini cu angajata impresarei

Citește și: Macaulay Culkin a devenit tată a doua oară. Logodnica lui a născut în secret

Ce dietă ține Mihaela Bilic și cum arată meniul ei zilnic

Sunt alimentele pe care le-ai exclus total din dieta ta? Am văzut că mănânci inclusiv parizer. Multă lume fuge de el…

Eu mănânc din toate și fac un efort să mănânc puțin. Nu am niciun fel de interdicții. Merg pe principiul: doza face otrava. Atâta vreme cât nu abuzezi cu cantitatea, totul este sănătos. Parizerul, merdenelele și cartofii prăjiți sunt câteva dintre slăbiciunile mele.

Majoritatea crede că trei mese pe zi și două gustări reprezintă idealul unei zile, în timp ce tu spui că adulții trebuie să mănânce mai puțin… Ce pauză e necesar să existe, de fapt, între mese?

Este ideal pentru un copil în creștere, care are stomacul mic și se mișcă mult. Însă adulții au nevoie de pauză alimentară de 5 ore între mese, iar micul dejun poate fi doar simbolic.

„Dacă îți dorești să slăbești, micul dejun este contraindicat'

Deci micul dejun nu este cea mai importantă masă a zilei?

Dacă îți dorești să slăbești, micul dejun este contraindicat.

Chiar sunt curioasă, mănâncă Mihaela Bilic de la fast-food?

Dacă fast-food înseamnă shaorma și pizza, atunci răspunsul este da.

Mihaela Bilic, sfaturi pentru slăbit

Ce sfaturi i-ai da unei persoane gurmande care vrea să slăbească? Mă refer la cineva care dorește să piardă kilograme, dar se chinuie cu poftele și cu o veșnică senzație de foame.

Este mare diferență între pofta minții și nevoile corpului. Slăbitul presupune disciplină și reguli stricte până când dobândim un echilibru alimentar. Nu suntem dispuși să facem efort pe termen lung. Abia după 100 de zile apare detașarea pentru pofte și mâncare, însă noi abandonăm mult mai devreme procesul. Ar trebui să perseverăm ca să ne fie cu adevărat ușor.

Citeam undeva că deshidratarea poate fi resimțită ca o senzație de foame. Este adevărat?

Din păcate, nu. Foamea este una, iar setea alta. Foamea nu trece cu un pahar cu apă. Foamea se educă, obiectivul ar trebui să fie creșterea toleranței la foame.

„Nu avem nevoie de diete personalizate'

Cum ne dăm seama dacă am mâncat sănătos într-o zi? Vorbește-ne despre regula celor 15 ingrediente, te rog!

Alimentație sănătoasă înseamnă alimentație diversificată. Chiar dacă nu se atinge zilnic, măcar săptămânal să o facem. Sănătos înseamnă – culmea! –, hrănitor și cu multă grăsime, iar dietetic mănâncă doar oamenii bolnavi. Dați-vă voie să mâncați din toate câte puțin! Asta este cheia sănătății. Da, pentru 15 ingrediente avem nevoie zilnic de mâncare gătită. Altfel, nu le putem consuma.

Dă-le câteva sfaturi celor care vă înceapă operațiunea „bikini body de 1 Mai!

Adio ronțăieli dintre mese, multă ciorbă și salată, iar dulce o dată pe săptămână, ca premiu pentru efort. Nu avem nevoie de diete personalizate. Pe toți ne îngrașă făinoasele și uleiul, și toată lumea slăbește cu grătar și salată. Gata cu pâinea, pentru că totul este mai bun cu pâine, dar asta doar ca să slăbim mai repede.

CITEȘTE INTERVIUL INTEGRAL ÎN VIVA! DE MARTIE! REVISTA SE GĂSEȘTE LA PUNCTELE DE DIFUZARE A PRESEI!

Sursă foto: Facebook, PRO TV, Arhivă VIVA

 

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Abonează-mă la newsletter Abonează-mă
Buton